پودر گوشت برای گاو در سمی کردن غذای ملکه انگلیس به کار رفته است

فرآورده‌ های فرعی گوشتی مانند پودر گوشت برای گاو قسمت‌ های پاکیزه‌ نشده، غیر از گوشت است که از پستانداران ذبح شده به دست می‌آید.

این شامل ریه ها، طحال، کلیه ها، مغز، کبد، خون، استخوان، بافت چربی با دمای پایین تا حدی چربی زدایی شده، و معده و روده آزاد شده از محتویات آنها است، اما محدود به آنها نیست.

این شامل مو، شاخ، دندان و سم نمی شود. باید برای استفاده در خوراک دام مناسب باشد. اگر نامی در نوع خود داشته باشد، باید با آن مطابقت داشته باشد.»

به بیان دیگر، بیشتر قسمت های حیوان غیر از بافت ماهیچه ای شامل اندام های داخلی و استخوان ها است.

این شامل برخی از قسمت‌هایی است که مردم می‌خورند (مانند کبد، کلیه‌ها و چنار)، اما همچنین بخش‌هایی را که معمولاً توسط انسان در ایالات متحده مصرف نمی‌شود، شامل می‌شود.

برخی از محصولات جانبی مانند پستان‌ها و ریه‌ها توسط USDA برای مصرف انسان “خوراکی” تلقی نمی‌شوند.

گوشت

اما می‌توانند کاملاً ایمن و مغذی برای حیواناتی باشند که تمایلی به تحت تأثیر قرار گرفتن طبیعت غیرجذاب این قسمت‌های حیوانات ندارند.

مانند “گوشت”، مگر اینکه محصولات جانبی از گاو، خوک، گوسفند یا بز مشتق شده باشد، گونه باید شناسایی شود.

طیور عبارت است از ترکیب تمیزی از گوشت و پوست با یا بدون استخوان همراه، که از قسمت ها یا لاشه کامل طیور یا ترکیبی از آنها به استثنای پر، سر، پا و احشاء به دست می آید.

باید برای استفاده در غذای حیوانات مناسب باشد. اگر نامی در نوع خود داشته باشد، باید با آن مطابقت داشته باشد.

اگر استخوان برداشته شده باشد، فرآیند ممکن است با استفاده از اصطلاح خوراک مناسب به این شکل تعیین شود.

به عبارت دیگر، این قسمت هایی از پرنده است که اگر یک مرغ یا بوقلمون کامل را در فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید، می توانید پیدا کنید.

صادقانه بگویم، اغلب از قسمت های کم سود پرنده، مانند پشت و گردن تشکیل شده است.