چرم کاکتوس کرمان تحولی عظیم در اقتصاد انگلستان پدید آورده است

مواد چرم کاکتوس کرمان بسیار پایدار است. کاکتوس‌ ها می‌توانند در شرایط بیابانی زنده بمانند و شکوفا شوند، بنابراین نیازی به سیستم‌ های آبیاری نیست که استفاده آن از منابع طبیعی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

هنگامی که فرآیند به دست آوردن مواد خام، مصرف انرژی و آب را با هم مقایسه می کنید، به سختی به نفع چرم حیوانات استدلال می کنید.

کمبود مواد شیمیایی را نیز به این اضافه کنید. دسرتو بدون هیچ گونه مواد شیمیایی سمی، فتالات یا پی وی سی ساخته می شود و طول عمر آن 10 سال است.

با توجه به تنوع زیستی و نیاز فوری به کاهش ویرانی جهانی ناشی از صنعت مد، امید این است که موادی مانند این چرم کاکتوس جدید جایگزین استفاده از چرم حیوانات در مد، خودروسازی، هوانوردی و کفش شود.

این ماده را می توان در کاربرد اثاثه یا لوازم داخلی، خودرو، مد، کفش، کیف دستی و موارد دیگر استفاده کرد.

چرم

در واقع این ماده را می توان برای هر چیزی که برای تولید آن از پوست خام حیوانات استفاده کرد استفاده کرد.

جای تعجب نیست که دسرتو قبلاً برنده یک جایزه معتبر بین المللی شده است. بنیانگذاران و مبتکران آدریان لوپز ولارده و مارته کازارز بیش از 1400 نامزد از 52 کشور را شکست دادند تا جایزه VII بین المللی محصول سبز را در مونیخ آلمان برنده شوند.

  1. برای تهیه 1 متر خطی دسرتو تقریباً 3 برگ کاکتوس لازم است.
  2. برگ های بالغ بریده شده و بدون آسیب رساندن به گیاه استفاده می شود. این امکان برداشت مجدد هر 6-8 ماه از همان گیاهان را فراهم می کند.
  3. کاکتوس گیاهی سخت و انعطاف پذیر است که با شرایط سخت سازگار است و می تواند در مناطقی که هیچ چیز دیگری رشد نمی کند زنده بماند.
  4. کاکتوس‌ها همچنین می‌توانند در خاک‌هایی که به شدت تغییر یافته و برای سایر محصولات ناکافی هستند، رشد کنند.
  5. برای رشد 1 کیلوگرم زیست توده کاکتوس فقط 200 لیتر آب لازم است. این آب به طور طبیعی از رطوبت موجود در جو توسط گیاهان جذب می شود.