ژل رویال برای پوست در کاهش روند پیری موثر است

ممکن است ندانید که ژل رویال برای پوست می تواند از راه های مختلفی روند پیری را کند کند. چند مطالعه افزایش طول عمر و بهبود عملکرد شناختی را در موش‌های تحت درمان خوراکی با ژل رویال نشان می‌دهد.

ژل رویال گاهی اوقات در محصولات مراقبت از پوست موضعی برای حمایت از حفظ پوست سالم و جوان‌تر گنجانده می‌شود.

تحقیقات روی حیوانات نشان می دهد که ژل رویال ممکن است از افزایش تولید کلاژن و محافظت در برابر آسیب های پوستی مرتبط با قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش حمایت کند.

از آنجایی که تحقیقات انسانی در مورد فواید ضد پیری استفاده از ژل رویال خوراکی یا موضعی کافی نیست، مطالعات بیشتری مورد نیاز است.

ژل رویال ممکن است برخی از علائم رایج پیری را کاهش دهد، اما تحقیقات انجام نشده است.

ژل رویال ممکن است پاسخ ایمنی طبیعی بدن شما را در برابر باکتری ها و ویروس های خارجی تقویت کند.

ژل

MRJP ها و اسیدهای چرب موجود در ژل رویال به تقویت فعالیت ضد باکتریایی معروف هستند که می تواند بروز عفونت را کاهش داده و از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کند.

با این حال، بیشتر داده های کاربردی محدود به تحقیقات حیوانی و لوله آزمایش است. بنابراین، مطالعات انسانی بیشتری برای تایید این اثرات مورد نیاز است.

برخی از تحقیقات حیوانی و لوله آزمایش از اثرات ضد میکروبی ژل رویال حمایت می کنند و نشان می دهند که این ماده ممکن است سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. با این حال، مطالعات انسانی وجود ندارد.

شیمی درمانی و سایر درمان های سرطان با عوارض جانبی قابل توجهی از جمله نارسایی قلبی، التهاب و مشکلات گوارشی (GI) همراه هستند.

ژل رویال ممکن است برخی از عوارض جانبی منفی مرتبط با برخی درمان های سرطان را کاهش دهد.

یک مطالعه نشان داد که کاهش قابل توجهی در آسیب قلبی ناشی از شیمی درمانی در موش های مکمل ژل رویال وجود دارد.