گل میخک + قیمت خرید فروش

از جمله گل هایی که در سراسر جهان جهت تزئین سبد گل از آن استفاده می‌گردد، گل‌ میخک می باشد که قیمت خرید فروش آن‌ را می توانید با مراجعه به گل فروشی ها یا از طریق سایت های معتبر دریابید. این گل دارای خواص بسیاری می باشد که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

گل میخک در سطوح گسترده ای به منظور تولید گل بریده پرورش داده می شود و افزایش طول عمر و کیفیت آن بعد از برداشت گل بریده میخک از نظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت می باشد. میخک گیاهی می باشد که در ابتدا در جزایر اندونزی و اقیانوسیه یافت شده است اما امروز به دلیل وجود گل های زیبای آن در تمام نقاط جهان پرورش داده می شود. گل های میخک به دو گروه تقسیم می شوند که عبارت است از:

۱) میخک های تک شاخه: این میخک ها که به عنوان میخک های استاندارد نیز شناخته شده می باشد دارای گل های درشت، تک شاخه بوده و دم گل بسیار بلندی دارند.

۲) میخک های خوشه ای یا پا کوتاه: این گیاه که با نام میخک های مینیاتوری نیز‌معروف می باشند، از گل های چند شاخه، منشعب و ریز تشکیل شده است که دارای دمگل های کوتاهی هستند.

گل میخک + قیمت خرید فروش

گل میخک

گل میخک طبع گل میخک گرم و خشک‌ بوده و دارای خواص درمانی زیادی می باشد. این گل حاوی مقدار زیادی ویتامین C می باشد و از خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی بهره می برد. حال به توضیحاتی درباره خواص گل‌ میخک خواهیم پرداخت که عبارت است از:

  • جهت رفع درد گوش و دندان یک قطره از روغن میخک را روی دندان یا درون گوش بچکانید.
  • میخک عملکرد مغز‌ را تقویت نموده و افرادی که حافظه ضعیفی دارند می‌بایست از دمنوش میخک استفاده نمایند.
  • میخک ضد سرطان‌ است، حتی درمان کننده آن نیز می‌باشد.
  • سبب بهبودی سردرد خواهد شد.
  • در بهبودی فلج موثر خواهد بود.
  • سبب آرامش اعصاب می‌ شود.
  • تنگی نفس را بهبود می بخشد.
  • درمانی مفید برای افراد مبتلا به بیماری وسواس محسوب می شود.
  • تقویت کننده معده و دستگاه گوارش است.
  • تقویت کننده کبد و کلیه می باشد.
  • درمان کننده سکسکه است.
  • جهت تقویت سردی مزاج مفید می باشد.
  • افرادی که در دفع ادرار مشکل دارند برای درمان آن می بایست چای میخک میل نمایند.
  • میخک بی اشتهایی را درمان می‌کند.
  • سیستم‌ ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
  • تب بر می باشد.
  • برای قلب و عروق مفید است.
  • و غیره

گل میخک شهرکرد

گل میخک شهرکرد شهر کرد، از دیار گذشته تا کنون یکی از بازارهای مهم در زمینه گل فروشی محسوب می‌شود، بدین جهت آوازه ی گل میخک شهرکرد به گوش‌ ما‌ رسیده است. در بازار گل شهر کرد به راحتی می‌توان گل میخک را با قیمتی مناسب و کیفیتی مرغوب یافت. این گل از جمله گل هایی می‌باشد، که دارای تنوع زیادی می‌باشد. گل میخک دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله آن ها عبارت است از:

  1. گل میخک سبز: همه‌ با این نوع گل میخک آشنایی دارند. این گل همیشه سبز می باشد و نسبت به تغییرات دما حساسیت نشان نمی دهد. این میخک با نام میخک هندی نیز شناخته شده می باشد.
  2. گل میخک الوان: این نوع میخک دارای تنوع رنگی بالایی می باشد، در واقع می توان گفت این گل کهکشانی از رنگ ها می‌باشد.
  3. گل میخک پایه بلند و یا پایه کوتاه: این نوع از میخک ها طبق پایه آن ها به دو گروه کلی پایه بلند و پایه کوتاه دسته بندی می‌شوند.
  4. گل میخک باغی و یا قرنفل: این گیاه نوع دیگری از میخک ها می‌باشد که حاوی گل های مخملی، کوچک و پنچ گلبرگ می باشد. این گل از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد و در رنگ های گوناگون در بازار عرضه می گردد.

در بازار گل در کشور عزیزمان ایران،‌ مراکز فراوانی جهت خرید گل میخک یافت می شود اما به یقین می توان‌گفت یکی از بهترین مراکزی که به پخش گل میخک می پردازد، گل میخک شهرکرد می باشد. در این مرکز انواع گوناگون گل های میخک با بهترین کیفیت وجود دارد.

گل میخک تزیینی

گل میخک تزیینی گل میخک به دلیل زیبایی و ماندگاری بالایی‌ که دارد گزینه مناسبی زمان خرید گل می‌باشد. گل میخک تزیینی در تهیه باکس‌های گل مورد‌ استفاده می‌ باشد. یکی از پر مصرف ترین گل ها در دسته گل عروس ها گل میخک می باشد که دارای رنگ های گوناگونی‌ می باشد. در حقیقت هر رنگ می تواند نشان دهنده احساسات شما به طرف مقابل باشد. بنابراین این نوع گل علاوه بر‌مصارف دارویی جنبه تزئینی و زیبایی در گلدان پلاستیکی رنگی ارزان نیز‌ خواهد داشت. تقاضا برای خرید این گل بسیار زیاد می باشد بنابراین مراجعه به مراکز‌ فروش گل جهت خرید محصولی با کیفیت و مقرون‌ به صرفه بهترین‌ کار خواهد بود.

گل میخک ابلق

گل میخک ابلق گل میخک ابلق، از جمله گل های محبوب است که همواره دارای برگ های سبز می باشد و نگهداری از آن ها نیز امری ساده خواهد بود. این نوع گل دارای میوه های بسیار ریزی بوده و اصولا به عنوان گیاهی زینتی محسوب می شود. رشد گل میخک ابلق به عواملی مانند نور، آب، خاک و دما بستگی دارد که به صورت مختصر آن ها را بررسی خواهیم کرد. این گل نیازمند نوری متوسط می‌باشد و اگر در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد برگ های خود را از دست خواهد داد،‌ همچنین این‌ گل در تاریکی نیز از رشد خوبی برخوردار نخواهد بود. گل میخک ابلق جهت رشد به محیطی مرطوب و دارای اکسیژن نیازمند است. این نوع میخک از مقاومت خوبی در مقابل سرما برخوردار است و در حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتی گراد به خوبی رشد می‌کند.

قیمت فروش این گل بسیار مناسب و مقرون‌ به صرفه است و اکثر مردم توانایی خرید‌ آن‌ را دارند. در صورتی که این گل در شرایط مطلوبی قرار نگرفته باشد سبب ایجاد تغییراتی در آن خواهد شد که هر کدام از نماد ها، نشان دهنده کمبودی در گیاه است. مثلا اگر برگ های میخک زرد گردند نشان دهنده ی این است که به مقدار زیادی به این گل آب رسیده است. در این هنگام باید منتظر بمانید تا خاک گیاه کاملا خشک شود سپس مجددا آبیاری مجددا صورت بگیرد.

در این مقاله به اطلاعاتی درباره گل میخک،‌ خواص دارویی آن، انواع گونه های این گیاه و جنبه تزیینی آن دست یافتید. اگر علاقمند به خرید این گل زیبا و عصاره آن و گلدان پلاستیکی ساده می‌ باشید، می توانید از طریق مراجعه به سایت آراد برندینگ دانش خود را ارتقا داده و از طریق ارتباط با مشاوران ما، نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.