گونی کنفی سنگری از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند

کنف احتمالاً یکی از اولین گیاهان کشت شده و گونی کنفی سنگری از اولین محصولاتش است که شواهد آن به 8000 سال قبل از میلاد در بین النهرین (ایران و عراق) باز می گردد.

همچنین به عنوان یکی از دوستدار محیط زیست و همه کاره ترین محصولات روی زمین شناخته شده است.

از آن برای ساخت طیف وسیعی از اقلام از جمله مصالح ساختمانی، محصولات کاغذی، مواد غذایی، مرطوب کننده ها، سوخت زیستی، محصولات مراقبت شخصی و منسوجات استفاده می شود.

در سال‌ های اخیر، کیسه‌های کنفی کل صنعت نساجی را تحت تأثیر قرار داده است و به درستی هم چنین است.

این کیسه ها ماندگاری بالایی دارند زیرا از الیاف 100% طبیعی کنف بافته شده اند. این پارچه دارای روکش نرم و حسی است که حمل راحت را به شما ارائه می دهد.

اگر در دنیای کیسه های کنفی تازه کار هستید، این راهنمای ضروری باید تمام اطلاعاتی را که باید بدانید در اختیار شما قرار می دهد.

گونی

همانطور که در بالا گفته شد، این کیسه ها از فیبر کنف قوی ساخته شده اند که به دلیل قدرت و دوام آن شناخته شده است.

این مواد مانند اکثر کیسه های مصنوعی به مرور زمان کش نمی شوند یا شل نمی شوند.

حتی بهتر از آن، کشت شاهدانه برای محیط زیست مفید است. برخلاف پنبه که فقط در آب و هوای گرم رشد می کند.

برای تولید دو پوند فیبر به بیش از 20000 لیتر آب نیاز دارد، گیاه شاهدانه از آب کمتری (حدود 300 تا 500 لیتر آب) برای تولید مقدار مشابه فیبر استفاده می کند.

فیبر شاهدانه از ساقه های گیاه شاهدانه به دست می آید. ساقه ها دارای دو لایه مجزا هستند که لایه داخلی از مغز چوبی و لایه بیرونی با طناب مانند الیاف انفجاری ساخته شده است.

صنایع نساجی فقط از لایه بیرونی برای ساخت کیسه های کنفی استفاده می کنند. مغز چوبی در تولید کنفکریت و سوخت زیستی استفاده می شود.