گچ فارسان در به عنوان شیرینی محبوب سال شناخته شد

گچ به ویژه گچ فارسان به اصلی ترین مفهوم با ماله روی بستر اعمال می شود و روی آن پخش می شود. تکنیک های گچ کاری نشان دهنده اشکال خاصی از کاربرد است.

اکثر گچ های ارائه شده در صورتی که انواع خاصی نباشند با استفاده از این تکنیک ها اعمال می شوند. در مجموع، 6 تکنیک اساسی مسواک زدن وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

1. گچ صاف: این گچ تا حد امکان نازک اما پوشاننده اجرا می شود. باید سطح صافی وجود داشته باشد که بسته به اجزای آن براق یا مات باشد.

گچ را با ماله صاف یا آهن پهن می کنند تا سطحی کاملاً پر و یکدست ایجاد شود. از آنجا که آنها به آرامی تنظیم می شوند، شما زمان زیادی برای استفاده از این روش نظافت دارید.

2. گچ نمدی: در تکنیک های گچ کاری، گچ نمدی کمی پیچیده تر است. ملات آهک حاوی ماسه است و پس از اجرا تسطیح می شود.

برای این کار از تخته نمدی استفاده می شود که در گذشته از جاروهایی استفاده می شد که ساختار یکنواخت را ممکن می کرد.

گچ

برای دیوارهای بزرگ مناسب نیست زیرا ترک های ریز به راحتی ایجاد می شوند.

3. گچ ماله: با این گچ، مواد سفت شده به سادگی به دیوار پرتاب می شود. به همین دلیل به عنوان گچ برای تکمیل تزئینی محبوب است. پس از پرتاب آن را روی ماله آجرکاری پهن می کنند تا ساختار مورد نظر به دست آید.

4. مالش گچ: بعد از اینکه گچ زده شد با ماله روی آن کار می شود. می توان آن را ساختارمند، مدل سازی یا هموار کرد.

5. گچ غلتکی: انواع گچ مناسب مانند گچ تزئینی به سادگی با غلتک رنگ اجرا می شود. این فرآیند شبیه به استفاده از رنگ دیوار است.

6. گچ رنگ شده: مانند رنگ دیوار با قلم مو اجرا می شود. مانند تکنیک گچ غلتکی، بنابراین برای مبتدیان بسیار مناسب است. هر دو روش گچ کاری برای استفاده در فضای داخلی هستند.