آب انار سان استار به عنوان مواد شوینده برای پاک کردن سطوح استفاده می شود

نکته جالب این است که آب انار سان استار حاوی آنتی اکسیدان های بسیار بیشتری نسبت به آب پرتقال یا چای سبز است. حتی سه برابر بیشتر از آنچه در یک لیوان شراب قرمز دریافت می کنید، آنتی اکسیدان دارد.

یکی دیگر از عناصر مهم انار اسید الاژیک است. اعتقاد بر این است که این اسید خاص دارای برخی از خواص ضد سرطانی تاثیرگذار است. بیشترین میزان ثبت شده در آب انگور و انار است.
برای افرادی که به دنبال فواید سلامتی مانند کاهش التهاب و محافظت از سلول های خود در برابر آسیب هستند، نوشیدن آب انار خوب است. در یک فنجان، شما می توانید آنقدر آنتی اکسیدان فراوانی ایجاد کنید که می تواند برای دراز مدت مفید باشد.

منبع عالی ویتامین C

در 1 انار، بیش از 40 درصد از ویتامین C توصیه شده روزانه دریافت می کنید. سپس این ویتامین می تواند به بدن تجزیه شود و انرژی بسیار مورد نیاز سیستم را تامین کند.

چیزی که ممکن است برخی افراد متوجه نباشند این است که این ویتامین جزء کلیدی بدن سالم است. نقش های متعددی از ایجاد سیستم دفاعی طبیعی بدن تا محافظت از حافظه را ایفا می کند. این آبمیوه را به گزینه ای مفید برای استفاده روزانه تبدیل می کند.

بدن ما برای حمایت از ترمیم و رشد بافت به این ویتامین متکی است. این سیستم از آن برای ساخت رباط ها، تاندون ها، پوست و رگ های خونی استفاده می کند. اما مهمتر از همه، ویتامین C نقش مهمی در سیستم جوانسازی طبیعی بدن دارد.

بدون این ویتامین، زخم ها کندتر بهبود می یابند و بافت اسکار شروع به تشکیل می کند. به زبان ساده، اگر بدن بخواهد دندان ها، استخوان ها، غضروف ها و سلول ها به درستی عمل کنند، باید مقدار کافی ویتامین C داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل مهم برای مصرف کافی ویتامین C، میزان جذب آهن است. با وجود مقدار کافی این ماده مغذی در سیستم، بدن زمان بسیار آسان تری برای جذب آهن مصرفی از غذاها خواهد داشت.

بنابراین، اگر می‌خواهید سرماخوردگی را کوتاه کنید یا خطر آنفولانزای رایج را کاهش دهید، مصرف ویتامین C بیشتر منطقی است. اگر ویتامین C بیشتری می خواهید، می توانید انارها را با آب زغال اخته جفت کنید.