از میز ناهار خوری رزین به عنوان میز مجلسی سالن عقد استفاده می شود

سال گذشته میز ناهار خوری رزین که معرفی شد هنوز یکی از پروژه های مورد علاقه است و آنقدر آن را دوست داشتیم که تصمیم گرفتیم یکی دیگر بسازیم!

این بار طراحی کاملا متفاوتی را انتخاب کردیم و به جای اضافه کردن صدها چیپس کوچک ترازو، این میز ناهارخوری را در دو رنگ مختلف رزین متالیک پوشاندیم!

به نظر می رسد که آنها به همان اندازه که ما روی میز رزین اپوکسی ما را دوست داشتند، بنابراین برای آنها نیز یکی را ساختیم!

خوشبختانه، این یک پروژه آسان و شگفت‌آور سریع است و ما آموزش کامل گام به گام را به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید میز ناهار خوری رزینی خودتان (یا هر نوع میز دیگری) را نیز بسازید!

رزین یک محصول بسیار همه کاره است، زیرا کاربردهای مختلفی دارد. می توان از آن به عنوان اپوکسی استفاده کرد.

میز

همچنین می توان از آن برای قالب گیری و فرم دهی به شکل یا ساختار دلخواه استفاده کرد. رزین همچنین توانایی ترکیب شدن و استتار شدن را به عنوان ماده ای که به آن می چسبد یا با آن کار می کند، دارد.

فرآیند درخواست رزین اپوکسی را می توان با پروژه ای که در حال انجام آن هستید تعیین کرد. فرآیند اصلی این است که چند لایه را اعمال کنید، اجازه دهید بین هر برنامه خیلی خشک شود.

انواع رزین اپوکسی نسبتاً سریع خشک می شوند. توجه به این نکته ضروری است که پس از اعمال لایه دوم دیگر نباید سنباده کاری بین لایه های اضافی انجام شود.

رزین ریخته گری نوعی رزین اپوکسی است که ویسکوزیته بسیار کمی دارد. این یک نوع رزین اپوکسی بسیار مفید به دلیل قوام نازک آن است. لازم به ذکر است که قوام نازک باعث افزایش زمان خشک شدن کلی می شود.

رزین ریخته گری می تواند برای پر کردن یک ناحیه توخالی یا فضای خالی در یک قطعه ساخته شده از چوب یا مواد دیگر استفاده شود.

همچنین می توان از آن برای غوطه ور کردن کامل یک آیتم در رزین ریخته گری استفاده کرد و در نتیجه آن مورد را حفظ کرد.