با استفاده از ترشی انبه شیشه ای دستان را ضدعفونی کنید

ترشی انبه شیشه ای یک روش باستانی نگهداری مواد غذایی است. مردم تقریباً از هر غذایی می توانند ترشی درست کنند، اما برای بسیاری ترشی ها مترادف با خیار شور است.

مردم برخی از ترشی ها را در آب نمک تخمیری که حاوی باکتری های مفید است نگهداری می کنند، به این معنی که می توانند مکمل خوبی برای یک رژیم غذایی سالم باشند.

ترشی های تخمیر شده فواید سلامتی بیشتری نسبت به سایر ترشی ها دارند حتی ترشی های تخمیر نشده نیز سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین K و ویتامین A هستند.

برای آشنایی بیشتر با فواید ترشی برای سلامتی و همچنین نحوه درست کردن آن در خانه، ادامه مطلب را بخوانید ترشی ها بدون چربی و کم کالری هستند، اما در بسیاری از مواد مغذی دیگر به جز سدیم نیز کم هستند.

یک وعده 100 گرمی منبع معتمد نان و ترشی کره حاوی 457 میلی گرم سدیم یا تقریباً 20 درصد از میزان توصیه شده روزانه است. بیشتر ترشی ها دارای سدیم بالایی هستند، بنابراین محدود کردن مصرف آن ضروری است.

افراد مبتلا به فشار خون بالا یا مشکلات قلبی عروقی ممکن است بخواهند از ترشیجات اجتناب کنند.

مزیت اصلی ترشی این است که برخی از ترشی ها حاوی باکتری های مفید هستند. مردم از آب نمک برای تهیه ترشی استفاده می کنند. آب نمک آب مخلوط با نمک یا اسیدی مانند سرکه است.

آب نمک تخمیر شده حاوی باکتری های خوبی است که ممکن است سلامت را بهبود بخشد، اما فقط برخی از آب نمک ها فرآیند تخمیر را طی می کنند.

ترشی های تخمیر شده مانند پروبیوتیک ها عمل می کنند، از میکروبیوم بدن محافظت می کنند و از رشد باکتری های سالم در روده حمایت می کنند.

معده حاوی میلیون ها باکتری است که به هضم و جذب غذا به بدن کمک می کنند. این باکتری ها ممکن است از عفونت های قارچی جلوگیری کنند، به اسهال و یبوست کمک کنند و به طور بالقوه به درمان مشکلات مزمن سلامت معده، مانند بیماری کرون کمک کنند.

ترشی های تخمیر شده غنی از پروبیوتیک هستند، بنابراین ممکن است به بهبود هضم و جلوگیری از مشکلات جزئی معده کمک کنند.