با حوله تن پوش مارک کنزو لباس کریسمسی برای خود بدوزید

حوله طبق تعریف، ورقه ای از مواد است که برای خشک کردن آب از بدن طراحی شده است. و به این ترتیب، باید چندین الزام را برآورده کند:

اول از همه، آب را به خوبی جذب می کند، در لمس خوشایند است، پوست کاربر را تحریک نمی کند، همچنین بادوام است، به راحتی قابل شستشو است و شکل، اندازه و نرمی را از دست نمی دهد.

الیاف بعد از شستشو و به هر حال – ظاهری چشم نواز و زیبایی شناختی داشته باشید! متأسفانه در سیل اجناس از نقاط مختلف جهان، یافتن محصولاتی با ویژگی های مورد نظر در بازار برای مصرف کنندگان دشوارتر می شود.

در مقاله امروز به بررسی حوله تن پوش مارک کنزو می پردازیم. چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

ما شما را به خواندن دعوت می کنیم، ما سعی خواهیم کرد به این سوالات پاسخ دهیم!

ویژگی های حوله: جنس

در ابتدا، یک معیار بسیار مهم مواد حوله است. اغلب آنها از پنبه ساخته می شوند، زیرا این ماده با جذب رطوبت خوب مشخص می شود. حوله های تبلیغاتی یا هتلی 100% پنبه هستند.

پنبه اغلب با ترکیبی از ابریشم تکمیل می شود تا احساس نرمی ایجاد کند. چنین حوله ای هنوز خاصیت جاذب خود را حفظ می کند، اما در لمس خوشایندتر و دلپذیرتر است.

ما همچنین حوله های ساخته شده از پنبه مصری و پنبه آمریکایی سوپیما را می فروشیم .این ماده ای با الیاف بسیار بلند است که نرمی و جذب استثنایی و در عین حال گرد و غبار کمتری ایجاد می کند.

بنابراین، حوله های ساخته شده از نخ مصری، به دلایل فوق با کمال میل توسط خریداران انتخاب می شوند. با این حال، اکثر محصولات ساخته شده از پنبه مصری یا آمریکایی هیچ ارتباطی با آنها ندارند.

این معمولاً یک ترفند بازاریابی نادرست است که در آن فروشنده آگاهانه مشتری را گمراه می کند یا به طور غیرمستقیم توسط تأمین کننده نخ گمراه می شود.

دلیل آن بسیار ساده است، پنبه های مصری و آمریکایی بسیار گران هستند و به طور کامل برای تولید لباس خریداری می شوند.