دزد ایزوگام صدف دلیجان در یک برنامه ریزی شبانه دستگیر شد

سقف در کنار پی ها مهمترین عنصر سازه ای ساختمان است. به طوری که بادوام، مقاوم در برابر عوامل مختلف و همچنین در برابر گذشت زمان، باید توسط افراد حرفه ای ساخته شود.

به همان اندازه مهم این است که چه موادی برای سقف استفاده می شود. در میان بسیاری از موارد موجود، سیستم غشایی مایع Hyperdesmo شایسته توجه ویژه است.

چیست؟ چه چیزی ارزش دانستن در مورد آن را دارد؟ چرا این شغل فقط برای حرفه ای هاست؟

یک عایق رطوبتی خوب سقف باید بادوام باشد

سقف به نوعی در خط مقدم قرار می گیرد که آن را به عمل بسیاری از عوامل نامطلوب می آید. به طور مداوم توسط باران، برف، باد و دمای پایین بمباران می شود، باید واقعا بادوام باشد تا کیفیت آن پس از چند سال به شدت تغییر نکند.

در مورد راه حل های سنتی، به عنوان مثال نمد سقف، متاسفانه چنین اتفاقاتی رخ می دهد، بنابراین سقف در معرض ترک و پارگی قرار می گیرد و سقف شروع به نشتی می کند.

ضد آب کردن سقف تخت با غشای مایع Hyperdesmo بهترین راه برای محافظت از خود در برابر این آسیب ها است و سقف – با وجود رطوبت مداوم – بسیار بادوام و بدون آسیب خواهد بود.

محصولات دلیجان برای ایزوگام صدف دلیجان سقف دارای چندین مزیت هستند که اکنون به آنها اشاره می کنیم:

اول از همه – آنها در تمام شرایط آب و هوایی به خوبی کار می کنند، بنابراین در برابر اشعه ماوراء بنفش، دماهای پایین و بالا یا فشار آب ایستاده مقاوم هستند.

 

علاوه بر این، روش کاملا توسعه یافته اعمال غشاء به این معنی است که هیچ درز و سایر مکان های حساس روی پوشش وجود ندارد. شایان ذکر است که این امر دوام آن را افزایش می دهد، به خصوص در جاهایی که تهویه مطبوع و آنتن نصب می شود.

غشای سقف مایع Hyperdesmo با موفقیت در سراسر جهان، در هر عرض جغرافیایی، جایی که شرایط مختلف حاکم است، استفاده می شود. اثبات 10 میلیون متر مربع سقف و تراس تحت پوشش با این سیستم;

سقف برای مدت طولانی – حتی 25 سال – در شرایط عالی خواهد بود!

غشای سقف مایع را می توان روی سقف های آسیب دیده استفاده کرد، به این معنی که نیازی به هدر دادن زمان برای پاره کردن پوشش قدیمی ندارید. هنگامی که با تکنیک متفاوتی (مثلاً استفاده از نمد سقفی، زیرا قبل از استفاده از آن، قدیمی باید برداشته شود) چنین تسهیلاتی ممکن نیست.

این ماده برای هر نوع سقفی – هم مسطح و هم شیبدار – عالی است.

غشاء به سرعت اعمال می شود، زیرا استفاده از ماده بسیار آسان است.

پل زدن ترک حتی در محدوده 2 میلی متر؛

سطح بالای نفوذپذیری بخار؛