دمپایی بندری مردانه می تواند مانع خیس شدن پاها شود

چرا آنها را دوست داشتیم: اینها بدون شک جالب ترین دمپایی های این دسته هستند. آنها که با پوست گوسفند واقعی ساخته شده‌اند، تقریباً به طرز خنده‌داری کرکی و نرم هستند در یادداشت‌هایم نوشتم که احساس می‌کردند

“ابرها را روی پاهایم می‌پوشند.” رنگ‌ها غنی و یکدست هستند و زیره لاستیکی آن به اندازه‌ای پایدار است که این دمپایی‌ها را می‌توان در بیرون پوشید (و اغلب هم مانند مگان فاکس و جیجی حدید نشان داده‌اند).

از آنجا که آنها بسیار دنج و سرگرم کننده هستند، آنها یک هدیه عالی برای تعطیلات هستند.

نکاتی که باید توجه داشته باشید: این دمپایی بندری مردانه سنگین هستند، وزن کلی آنها 1 پوند است و دارای یک پلت فرم زاویه دار 1.5 اینچی است، بنابراین ممکن است برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند انتخاب خوبی نباشند.

سانتاناچوت می‌گوید: «کف پایی ثابت و چسبنده است، اما آن پلتفرم تقریباً 2 اینچی فقط یک مچ پای غلت‌خورده است که منتظر وقوع است، به‌ویژه زمانی که سگ اسپاستیک من در حین آشپزی زیر پا قرار می‌گیرد».

و از آنجایی که انگشتان پا در معرض دید قرار دارند، کسانی که پاهایشان بسیار سرد است ممکن است بخواهند جوراب یا نوع دیگری از دمپایی را انتخاب کنند.

آنچه ما دوست داشتیم: بومباس در تی شرت، جوراب و لباس زیر تخصص دارد و در واقع، این دمپایی ها بیشتر جوراب هستند تا دمپایی.

اما لبه‌های پی وی سی در قسمت پایین به آن‌ها کشش خاصی می‌دهد، بنابراین در هنگام جابجایی از یخچال به مبل کمتر احتمال دارد که از یخچال سر بخورید که فعالیت ایده‌آل در این دمپایی‌ها است.

این جفت بافتنی گرم در چهار رنگ پر رنگ و طرح‌دار جذاب، با آستری نرم از ابریشم مصنوعی عرضه می‌شود.

مورفی می‌گوید: «آن‌ها کفی سفت ندارند، که من آن را دوست دارم، زیرا این باعث می‌شود هنگام جمع شدن روی مبل و در حال خواندن راحت‌تر بپوشند. من آنها را در حین کار می پوشم

(لطفاً به پزشکم نگویید که تمام روز روی صندلی میز می نشینم) و اگرچه پاهایم سرد است، اما هرگز در این موارد سرد نمی شوند.

آنها همچنین برای مسافرت عالی هستند، تا حدی به این دلیل که بسیار قابل بسته بندی هستند و همچنین به این دلیل که همراه با یک کیسه پارچه ای نرم برای نگهداری هستند.

و از آنجایی که آنها قابل شستشو هستند و تنها در تعداد انگشت شماری از اندازه‌های قابل تطبیق وجود دارند، می‌توانیم ببینیم که آنها یک گزینه عالی برای دمپایی مهمان هستند، برای کسانی که ترجیح می‌دهند مهمان خانه‌شان کفش‌هایشان را درب منزل بگذارند.