راز خودکشی خانواده اصفهانی کشف شد!

در یکی از خانواده های 5 نفره اصفهانی به طوری که همسایه های آنها بی خبر از آنها شده بودند متوجه خودکشی دسته جمعی این خانواده شدند که با بررسی های کامل قوه قضایی راز آنها برملا شد.

سود پرک ارومیه

سدیم هیدروکسید یا سود پرک ارومیه، ماده ای سفید رنگ و جامد که چگالی 13/2 گرم بر هر سانتی متر مکعب و همچنین دمای ذوبی بالغ بر 1388 درجه سانتی گراد یکی از جامدات و البته مایعات بازی بسیار کاربردی البته خطرناک است که به شدت در مقابل رطوبت هوا واکنش نشان می دهد پس در نگهداری و یا بسته بندی برای صادرات آن باید خیلی دقت داشته باشید.

کاکوتی کوهی سرسان

یکی از مطرح ترین و معروف ترین مدلهای این محصول که در حجم بسیار وسیعی در کشورهای آسیایی یافت می شود کاکوتی کوهی سرسان می باشد که به نسبت بقیه مدلهای این گیاه از خواص و کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشند و بیشتر محصولاتی که با این عنوان در بازار یافت می شود از همین مورد می باشد.

پودر هسته خرما

با توجه به این‌ که خطر کم آبی یک تهدید جدی برای کشورمان می‌ باشد می توان به‌ راحتی با جایگزین کردن پودر هسته خرما دامی به جای استفاده از گندم و جو به‌ عنوان خوراک طیور تحولی نسبتا تاثیر گزار در این زمینه ایجاد کرد، لازم به ذکر است که سالیانه ضایعات بسیاری از محصول خرما در بخش کشاورزی تولید می شود و می توان از فرآوری این ضایعات بهترین پودر خرما را به دست آورد و بخشی از خوراک دام مورد نیاز کشور را تامین کرد.

کاکوتی کوهی سرسان

یکی از گیاهان پر خاصیت و محبوب که از خانواده نعنا بوده و برای طعم دهندگی و خواص بی نظیر آن مورد استفاده قرار می گیرد کاکوتی کوهی بوده طبعی گرم و خشک داشته و در گونه های مختلفی وجود داشته که یک مدل آن کاکوتی کوهی سرسان گل دار که بیشتر در خاورمیانه و آسیایی مرکزی بیشتر یافت می شود.