زئولیت آکواریوم می تواند آب آکواریوم را تمیز کند

عوارض جانبی جدی تری در هنگام استفاده از محصولات بدون گواهی وجود دارد که اغلب در ابتدا با فلزات سنگین آلوده می شوند، که باعث می شود اثر درمانی مرتبط با استفاده از آنها بسیار مشکوک به نظر برسد.

بنابراین، ما شما را تشویق می کنیم که فقط از محصولات اثبات شده، یعنی آنهایی که به عنوان تجهیزات پزشکی طبقه بندی می شوند، استفاده کنید، زیرا کیفیت آنها توسط اداره ثبت فرآورده های دارویی، تجهیزات پزشکی و فرآورده های زیست کش کنترل می شود.

قیمت زئولیت آکواریوم و پزشکی با کیفیت خوب متغیر است و از 139-259 PLN متغیر است. با این حال، زئولیت پزشکی یک عامل بسیار کارآمد است که کوچکترین بسته آن تا 200 دوز روزانه را ارائه می دهد.

در موارد شدید، زئولیت می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. شایع ترین آنها یبوست است که معمولاً زمانی رخ می دهد که در طول روز مایعات کافی ننوشید.

هشدارها و اقدامات احتیاطی:

زئولیت برای استفاده در نارسایی شدید کلیوی، در دوران بارداری و شیردهی مناسب نیست. در کودکان زیر 12 سال فقط پس از مشورت با پزشک یا داروساز استفاده شود.زئولیت پزشکی محصولی با منشاء طبیعی است.

معمولاً از سنگ‌های آتشفشانی تولید می‌شود که به دلیل ساختار متخلخل خود توانایی باورنکردنی در چسباندن آلاینده‌ها به محیط زیست دارند، به همین دلیل است که سال‌ها در فیلترهای تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرند و اخیراً نیز به عنوان جزئی از تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای حذف فلزات سنگین از سیستم گوارشی و تسکین کبد. با این حال، بحث های زیادی در مورد استفاده از زئولیت وجود دارد که اغلب به دلیل استفاده نادرست ایجاد می شود.

زئولیت پزشکی ممکن است بی خطر باشد، مشروط بر اینکه همانطور که روی بسته بندی توضیح داده شده استفاده شود.

همچنین مهم است که بدون مشورت با پزشک یا درمانگر از مقدار توصیه شده روزانه تجاوز نکنید و در طول روز مایعات کافی بنوشید (معمولاً 3-2 لیتر در روز).

در غیر این صورت ممکن است مشکل یبوست داشته باشیم. همچنین در کودکان زیر 12 سال (بدون مشورت پزشک) و زنان باردار و شیرده نباید مصرف شود.

برای اثرات درمانی، بهترین انتخاب زئولیت پزشکی است، یعنی چیزی که به عنوان یک وسیله پزشکی علامت گذاری شده است که کیفیت آن توسط اداره ثبت فرآورده های دارویی، تجهیزات پزشکی و فرآورده های زیست کش کنترل می شود.