ساخت شال پلیسه مخمل توسط شرکت گوچی متوقف شد

اولین چیزی که باید بدانیم که اگرچه بسیاری از مردم از این اصطلاحات مترادف استفاده می کنند. آنها شبیه هم نیستند. هر یک از اصطلاحات، روسری، شال، دزدی و بسته بندی نشان دهنده چیزهای مختلف و همچنین اهداف متفاوتی است.

شال به دلیل ظاهر شیک خود شناخته شده است. هر دو لباس رسمی و غیررسمی زمانی که آن را با شال بپوشید شیک به نظر می رسند. راه های زیادی برای پوشیدن شال وجود دارد و هر یک از مدل ها فوق العاده به نظر می رسند.

در طول زمستان، به شما کمک می کند تا در یک بازی سبک بمانید. با گلدوزی های زیبا یا رنگ های کلاسیک، هر شال می تواند کمد لباس زمستانی شما را زیبا کند.

اگر فکر می‌کنید شال پلیسه مخمل مخصوص خانم‌های کلاسیک است، پس استود برای آیکون سبک جوانی است. نوعی شال است، اما سبک تر و شیک تر است. اگر دزدی را مقایسه کنید از شال باریکتر است.

شما در پشمینه و ابریشم می توانید دستمال کاغذی بگیرید، اما امروزه تعداد کمی از تولیدکنندگان در حال تولید خز هستند.

استایل استیل به خوبی با لباس های شب رسمی هماهنگ می شود یا می تواند بافت را به ظاهری ساده بیاورد.

اگر معنای تحت اللفظی لفاف را بررسی کنید، متوجه می شوید که بارها از آن به عنوان شال یا دزدی یاد می شود. با این حال، یک تفاوت اساسی بین این لوازم جانبی سبک وجود دارد.

روکش به صورت معمولی استفاده می شود. در حالی که بیشتر شال ها از پارچه های طبیعی مانند پشم، پشمینه یا ابریشم ساخته شده اند، روکش ها از پارچه های شیک تر ساخته شده اند.

بیشتر اوقات؛ روکش ها مطابق با روند مدرن طراحی معاصر دارند در حالی که شال ها آیتم کلاسیک کمد لباس هستند.

مهم نیست که آنها را چه می نامید، این پارچه های تمام شده نه تنها استایل شما را تقویت می کنند، بلکه شما را در روزهای سردتر گرم نگه می دارند.