سیب برای رفلاکس معده از مهمترین عناوین خبری روز دنیا است

بسیاری از ما این عبارت را می دانیم که یک سیب برای رفلاکس معده در روز پزشک را دور نگه می دارد. به طور گسترده ای شناخته شده است که سیب برای سلامتی شما مفید است یعنی زمانی که خورده شود.

آنها منبع عالی فیبر هستند، می توانند سلامت روده شما را بهبود بخشند و حتی می توانند خطر ابتلا به دیابت و سکته را کاهش دهند.

اما آیا این ابر غذا می تواند پوست شما را نیز متحول کند؟

خواه این یک رژیم مراقبت از پوست آزمایش شده و واقعی باشد، هر چند وقت یکبار موهای خود را می شویید یا لوازم آرایشی که در مورد آن کنجکاو هستید، زیبایی یک امر شخصی است.

به همین دلیل است که ما به گروه متنوعی از نویسندگان، مربیان و سایر کارشناسان متکی هستیم تا نکات خود را در مورد همه چیز از نحوه کاربرد محصول تا بهترین ماسک برای نیازهای فردی شما به اشتراک بگذارند.

ما فقط چیزی را توصیه می کنیم که واقعاً آن را دوست داریم، بنابراین اگر پیوند فروشگاهی به یک محصول یا مارک خاص می بینید، بدانید که توسط تیم ما به طور کامل تحقیق شده است.

سیب

چرا سیب ها چنین لحظه ای در دنیای مراقبت از پوست دارند؟

خوب، وقتی از سیب روی صورت استفاده می کنید، فواید بالقوه ای وجود دارد. این مزایا عبارتند از:

  • حمایت از پیری سالم
  • روشن کننده چهره
  • به عنوان یک لایه بردار عمل می کند
  • به طور بالقوه کاهش آکنه
  • آبرسانی به پوست

بسیاری از شرکت های مراقبت از پوست در حال حاضر از عصاره سیب در محصولات خود استفاده می کنند.

همانطور که ناجیا شیخ، متخصص پوست و موسس کلینیک One Skin اشاره می کند، عصاره سیب مملو از اسیدهای فنولیک و فلاونوئیدها است، دو جزء که اغلب در میوه ها یافت می شود.

یک مطالعه در سال 2019 اشاره کرد که اسیدهای فنولیک بخش ضروری یک رژیم غذایی متعادل هستند، زیرا مملو از آنتی اکسیدان ها هستند و طیف گسترده ای از مزایای سلامتی را ارائه می دهند.