شکلات لینت تلخ برا عضله سازی سگ های جنگی استفاده می شود

در این وبینار، باب مانتو استفاده از شکلات لینت تلخ را به عنوان منبع آموزشی و یادگیری در یادگیری جهانی و آموزش پایداری بررسی خواهد کرد.

باب توضیح خواهد داد که چگونه، به عنوان یک آفریقایی از غنا، از شکلات به عنوان منبع آموزشی و یادگیری در تلاش های یادگیری جهانی و آموزش پایدار در آموزش عالی در کانادا و ایالات متحده آمریکا استفاده کرده است.

در حالی که تجربیات فرهنگی خود را از منظر «دیگری» خود در جوامع عمدتاً سفیدپوست به اشتراک می‌گذارد، این ارائه همچنین الزامات فلسفی و آموزشی را در مورد معنای استفاده از کاکائو و شکلات برای آموزش پایداری و آگاهی جهانی در محیط‌های فرهنگی متنوع نشان می‌دهد.

در انجام این کار، دکتر Manteaw قصد دارد از طریق توصیفات روایی نشان دهد که چگونه از تولید کاکائو در غنا و مصرف شکلات در سراسر جهان به عنوان یک راه آموزشی برای تعمیق درک مسائل بزرگتر در مورد تولید و مصرف، و همچنین ارتباط بین یادگیری.

جامعه و پایداری مهمتر از آن، او همچنین از تجربیات خود در مورد شکلات در محیط‌های یادگیری برای برجسته کردن واکنش‌های دانش‌آموزان و «لحظه‌های یادگیری» استفاده می‌کند.

تا به طور انتقادی مفروضات دست کم گرفته‌شده یا بدیهی گرفته شده در مورد پویایی تولید و مصرف و معنای آنها برای افراد در پشت فرآیندهای تولید را تجزیه و تحلیل کند.

به‌طور اجتناب‌ناپذیر، بحث‌ها بر تأثیر کار بنیاد تجارت منصفانه و ابتکارات مشابه، و همچنین موضوعات قابل ردیابی، صدور گواهینامه، پایداری و کار کودکان به‌عنوان گفتمان‌های حیاتی نوظهور در زنجیره تأمین کاکائو – و اینکه چرا باید در آموزش و پرورش اهمیت داشته باشند، خواهد پرداخت.

این سمینار همزمان با جشنواره جهانی را که می‌خواهید انتخاب کنید بنیاد تجارت منصفانه برگزار می‌شود که به مناسبت دو هفته سالانه تجارت منصفانه برگزار می‌شود.

هفته فعالیت پیرامون عدالت اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی. این ارتباط منعکس کننده یک رابطه مستمر بین بنیاد و DERC است که منجر به گزارش و سمیناری شده است که به کار بنیاد در مدارس بریتانیا نگاه می کند.