قیمت انواع پیاز گل زنبق

گل زنبق با انواع مختلف خود، یکی از گیاهان زیبای طبیعت است که از طریق کاشت پیاز آن، می تواند در تکثیر نسلش کمک نمود. برای خریداری این پیاز با قیمت مناسب و گلدان پلاستیکی گلخانه ای ارزان، می توان آن را عمده و از سایت منوط خرید.
در مورد ظاهر گل، باید گفت انواع آن، ارتفاعی در حدود 20 تا 50 سانتی متر خواهد داشت. همچنین طیف رنگ گلبرگ های آن از بنفش تا آبی، متغیر است و بوی خوشی از آن ها استشمام می شود. اواخر بهار، یعنی ماه خرداد، فصل گل دهی آن می باشد. عمر گل های بزرگ و زیبا زنبق بسیار کم و زود پژمرده می شوند، گلبرگ هایی که در هر شاخه گل موجود است به 6 عدد می رسد.

زمان کاشت زنبق:

برای این که بتوان از پیاز گل زنبق، بهترین نتیجه را در رشد و گل دهی به دست آورد، فصل پاییز، برای کاشت آن، زمانی مناسب می باشد. زیرا پپاز باید این فرصت را داشته باشد تا در طول دو فصل پاییز و زمستان، بتواند ریشه های خود را در زمین محکم نماید و جوانه هایش در فصل بهار سر بیرون بیاورند.

شرایط مورد نیاز کاشت:

نور مورد نیاز برای رشد این گل زیاد و مقاومت بالایی از خود در مقابل سردی هوا نشان می دهد. برای به وجود آوردن ترکیبی مناسب از خاک برای این گل، می توان مقداری خاک باغچه را به همراه شن و ماسه و نیز مواد آلی مخلوط کرده و پیاز را در عمق خاک کاشت.
سایت گیاهان دارویی، برای این که این گل و گلدان پلاستیکی کوچک در سراسر کشور پخش و گسترده شود، پیاز آن را با قیمت مناسب می فروشد.