قیمت گل ارکیده طبیعی در ایران

قیمت گل ارکیده طبیعی در بازار کشور چقدر می باشد؟ آیا گل ارکیده از گل های بومی ایران می باشد؟ در مورد گل ارکیده در مطلب زیر توضیحاتی داده شده است.
گل ارکیده و گل محمدی تازه در بازار یکی از لوکس ترین انواع گل می باشد که در بسیاری از مناطق از آن نگهداری می کنند و پرورش می دهند. البته گل ارکیده در بازار کشور با قیمت زیادی به فروش می رسد و می توان در گلدان این گل را کاشت. البته گل ارکیده در شرایط سختی رشد می کند و می توان گفت که به مدت طولانی این گل زنده می ماند و به همین دلیل است که بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص می دهد.

اطلاعات جامع در مورد گل ارکیده

گل ارکیده از گل های زینتی بسیار زیبایی می باشد که با نام ثعلب معرفی شده است. این گل از گل های محبوب ایرانی به شمار می رود و بیش تر در آستارا و اردبیل رشد می کند. گل ارکیده علاوه بر این که دارای زیبایی خاصی می باشد، از آن در مصارف دارویی نیز استفاده می گردد.
البته این گل در قسمت های مختلفی از جهان چون استرالیا یافت می شود و از میوه این گل به عنوان ضد بارداری مصرف می گردد و همچنین این گل در گونه های مختلفی یافت می شود و از پیاز این گل در درمان بیماری های عصبی و به عنوان آرامبخش استفاده می شود.
البته در کشور های مختلف از این گیاه به عنوان یک دارویی گیاهی استفاده می کنند، به عنوان مثال در کشور کره از این گیاه به عنوان ماده ای ضد سرطان استفاه می شود و البته در سراسر آسیا یکی از زیباترین گل زینتی به شمار می رود.
گل های ارکیده دوست دارند در حالت مرطوب زندگی کنند و دوست ندارند تا مرز خشکیدگی پیش بروند و به همین دلیل باید خاک گل ارکیده همیشه مرطوب باشد چرا که در این شرایط رشد خوبی خواهد داشت. البته بیش ترین آبیاری گل ارکیده در زمستان بوده است چرا که با وجود بخاری در خانه رطوبت کم شده و به همین دلیل باید بیش تر به آبیاری این گل پرداخت.

قیمت گل ارکیده در بازار کشور

گل ارکیده و گل رز قرمز شاخه ای از زیباترین انواع گل زینتی بوده است که در بازار ایران با فروش خوبی همراه می باشد. گل ارکیده با قیمت بالایی به فروش می رسد و با توجه به نوعی که دارند از قیمت های مختلفی برخوردار است. البته در این سایت گل ارکیده با گلدان 80000 تومان می باشد و ارکیده شاخه بریده با قیمت 10000 تومان به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت روز گل می توانید با مشاورین واحد فروش تماس حاصل فرمایید.