مصرف شیره انجیر طبیعی موجب سقط جنین می شود

در انتظار یک فرزند، یک زن بسیار مراقب سلامتی خود با خوردن شیره انجیر طبیعی است، زیرا زندگی آینده به آن بستگی دارد.

شیره ی انجیر به مادران آینده کمک می کند تا با ادم کنار بیایند، یبوست را به آرامی از بین ببرند و عملکرد روده را عادی کنند، سطح هموگلوبین را افزایش دهند.

در نتیجه از ایجاد کم خونی جلوگیری کنند، در هنگام بیماری های ویروسی محافظت کنند، بدن را با ریز عناصر ضروری اشباع کنند و همچنین سیستم عصبی را آرام کرده و قدرت را بازیابی کنند.

اما فراموش نکنید که یک محصول پر کالری به اضافه وزن کمک می کند، بنابراین نباید درگیر آن شوید. آلرژی نیز ممکن است رخ دهد.

برای جلوگیری از خطرات، باید با پزشک خود در مورد امکان استفاده از یک دسر جادویی مشورت کنید. اگر هیچ منع مصرفی وجود ندارد، 2 قاشق غذاخوری. در روز به حمایت از بدن در دوران بارداری کمک می کند.

در دوران شیردهی اکثر متخصصان استفاده از شیرهی انجیر را مناسب می دانند. این به این دلیل است که دسر به حل مشکلات مشخصه زنان این دوره کمک می کند.

شیره

قادر به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، رفع یبوست، رفع تورم، حفظ سلامت پوست، کاهش کلسترول، جلوگیری از لخته شدن خون، افزایش هموگلوبین، محافظت از بدن در برابر سرماخوردگی و سارس، بازیابی قدرت، آرامش سیستم عصبی، تقویت سیستم عصبی است. ایمنی کودک و مادر جوان

همچنین شایان ذکر است که شیرهی انجیر نباید زودتر از سه ماه از تاریخ تولد استفاده شود. ابتدا، کارشناسان توصیه می کنند 0.5 قاشق چایخوری را امتحان کنید.

اگر خرده ها هیچ گونه واکنش آلرژیک، قولنج، اختلال عملکرد روده نداشته باشند، می توان دوز را به تدریج به 2 قاشق غذاخوری افزایش داد.

در روز، اما نه زودتر از شش ماهگی. در این صورت بهتر است با متخصصی مشورت کنید که وضعیت مادر و کودک را به درستی ارزیابی کند و انواع خطرات ناشی از مصرف شیرینی های شرقی را از بین ببرد.