معدوم کردن زیتون کبابی ترکیه به علت خرابیها باعث ورشکستگی شد

زیتون یکی از محبوب ترین میوه ها در جهان است. بله، این اشتباه نیست، میوه. برخلاف تصور عمومی، اینها سبزیجات تلخ و تند نیستند. زیتون نه تنها یک افزودنی عالی برای غذاها است، بلکه تأثیر بسیار مثبتی بر سلامت ما دارد.

مصرف مکرر ویتامین E و چربی های تک غیراشباع در زیتون سیاه از پیشگیری از سرطان روده بزرگ حمایت می کند.

زیتون کبابی ترکیه و روغن زیتون نیز تاثیر مفیدی بر زخم و ورم معده دارند. روغن زیتون ترشح صفرا و هورمون های لوزالمعده را بسیار طبیعی تر از داروهای تجویزی فعال می کند و در نتیجه بروز سنگ کیسه صفرا را کاهش می دهد.

یک فنجان زیتون سیاه همچنین حاوی 17 درصد فیبر رژیم غذایی روزانه شماست که عملکرد متعادل گوارشی را تقویت می کند.
آنتی اکسیدان ها به این معنی است که بسیاری از سبزیجات و میوه ها هنگام مصرف بهتر جذب می شوند.

روغن زیتون با حمایت از ترشح انسولین به کاهش سطح قند خون کمک می کند. مطالعات نشان داده اند که رژیم غذایی سرشار از چربی های تک غیراشباع و آنتی اکسیدان ها می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 40 درصد کاهش دهد.

زیتون تازه تلخ و غیرقابل خوردن است. به همین دلیل است که ما آنها را عمدتاً به شکل تخمیر شده می خوریم. 

بنابراین، زیتون تمام مزایای سیلو را دارد، یعنی اثر مفیدی بر سیستم گوارش، فلور باکتریایی و ایمنی بدن دارد. زیتون اثر پروبیوتیکی خواهد داشت، به شرطی که در آب نمک باشد، که تخمیر طبیعی را تضمین می کند.

مهم ترین دلیل ارزش مصرف زیتون را می توان در همسایگان جنوبی ما جستجو کرد. ساکنان کشورهای مدیترانه ای که رژیم غذایی آنها سرشار از زیتون و روغن زیتون است.

خندان، سالم تر و کمتر از ما دچار چاقی و بیماری های قلبی عروقی می شوند. بنابراین، ارزش آن را دارد که موادی را که قرن هاست همراه آنها بوده است به رژیم غذایی خود اضافه کنیم تا از سلامتی هر چه بیشتر لذت ببریم.