کارخانه شکلات تافی شیرین عسل به دلیل تخلفات بهداشتی محکوم به جریمه نقدی شد

مجلل، تلخ و همیشه وسوسه انگیز. شکلات تلخ دارای عطری غنی، طعم و رنگ عمیق است. شکلات تلخ تر از شیر، یک انتخاب عالی برای کسانی است که تشنه طعم های عجیب و غریب، خشک و شدید هستند.

تولید شکلات تلخ و شکلات تافی شیرین عسل هنری است که نیاز به دقت دارد. شکلات تیره با محتوای کاکائو بالاتر توسط تولید کنندگان شکلات با دقت خاصی تولید می شود که به آن اجازه می دهد یک دسته گل شکلاتی قوی و غنی به آن ببخشد.

شکلات تلخ ما حاوی 70 درصد کاکائو از مزارع کاکائوی ارگانیک و دارای گواهینامه Rainforest Alliance در غنا و تانزانیا است که به لطف آن می‌توانیم ترکیبی ایجاد کنیم که حتی باهوش‌ترین کام‌ها را هم نوازش می‌کند.

مرحله اصلی در تهیه شکلات تلخ، کانچینگ است که شبیه به ورز دادن خمیر است. مانند سرآشپزها، استادکاران شکلات‌ساز نیز راه‌های خاص خود را برای نشان دادن طعم بدیع دارند.

مانند ترکیب سنتی طولانی‌مدت ترکیب دو ماده ساده: کاکائو و شکر، که اجازه می‌دهد عطرهای غنی به طور کامل در دماهای بالا ایجاد شوند.

با این حال، کل فرآیند با مخلوط کردن توده شکلات در دمای پایین شروع می شود که به تدریج افزایش می یابد تا آب اضافی تبخیر شود و دسته گل کامل شکلات بیرون بیاید.

دقت ویژه ای برای مخلوط کردن توده به آرامی و به اندازه کافی طولانی انجام می شود تا عطر شکلاتی خود را به طور کامل توسعه دهد و اجازه دهد همه مواد کاملاً ترکیب شوند. اثر؟ قوام همگن با ساختار صاف ابریشمی.

برخی از تولید کنندگان ادویه های تند اضافه می کنند که به شکلات مزاج آتشین می دهد یا وانیل معطر که طعم آن را ملایم می کند. صرف نظر از افزودنی ها، شکلات تلخ همیشه سایه و شدت عمیق خود را حفظ می کند.

طعم شکلات تلخ با غذاهای شیرین یا بسیار تند عالی است. فرو بردن برش های توت فرنگی یا انبه در شکلات تلخ، شیرینی هر دو محصول را به ارمغان می آورد.

شکلات تلخ همراه با قهوه به شدت برشته شده باعث می شود که قهوه صبح شما لذتی واقعی داشته باشد.