کنایه مدیر دفتر فانتزی 100 برگ به شرکتهای دفتر سازی

آیا تعداد زیادی مجله خالی در اطراف وجود دارد؟ آنها را هدر ندهید! شما می توانید از یک دفترچه خالی برای تهیه دفترچه یادداشت، ردیابی عادات خود، برنامه ریزی زندگی خود یا انجام هر کاری استفاده کنید.

در زیر 30 روش جالب و موثر برای استفاده از این نوت بوک های خالی و نیمه استفاده شده اضافه شده است!

گرفتن یک نوت بوک خالی کاملاً جدید یکی از هیجان انگیزترین احساسات است. پتانسیل زیادی وجود دارد، آزادی بسیار زیادی!

احساس شکستن باز کردن جلد جلو، بافت کاغذ در دستان شما … می تواند مست کننده باشد. اما همچنین می تواند کاملاً ترسناک باشد!

گاهی اوقات خالی بودن صفحه اول ممکن است طاقت فرسا باشد و به شما این احساس را بدهد که مطمئناً این چیز زیبا را خراب خواهید کرد.

ممکن است وسوسه شوید که این دفتر فانتزی 100 برگ خالی زیبا را در قفسه خود قرار دهید (همراه با مجلات خالی دیگری که جمع آوری کرده اید). من می دانم که داشتن مجموعه وسیعی از مجلات کم استفاده و ناامیدی منحصر به فرد همراه با آن چگونه است.

خوشبختانه، پس از چند سال کاوش در ژورنال، ده ها راه برای استفاده مناسب از نوت بوک های خالی زیبا پیدا کردم. اگر آماده هستید که از مجموعه مجله خود الهام بگیرید، پس قلم مورد علاقه خود را بردارید و بیایید وارد شویم!

آیا شما یک سرگرمی مشتاق هستید؟ سپس برای تمام پروژه ها و خریدهای مربوط به سرگرمی خود یک دفترچه یادداشت نگه دارید!

ایده های تقریبی از برنامه های خود را ترسیم کنید، پروژه ها را اندازه بگیرید و مواردی را که نیاز دارید یا می خواهید در آینده بگیرید، یادداشت کنید. به این ترتیب شما یک رکورد از تمام کارهایی که انجام داده اید دارید تا جزئیات کلیدی را فراموش نکنید.

من شخصاً یکی از طرفداران بزرگ لیست 100 هستم ، که روشی است که از مجله کاتلین آدامز به سمت خود می‌کشم . فقط برای این تمرین شگفت انگیز یک دفتر خاطرات داشته باشید و ببینید چه بینش هایی می توانید پیدا کنید!